اس ام اس های نیمه شب
اس ام اس های نیمه شب
 

اس ام اس نیمه شب

 

ببخشید بی موقع مزاحم شدم خونه خاله از این وره یا از اون وره؟

 

*****************

 

سلام

 

از اونجایی که شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه

 

وظیفه خودم دونستم از خواب بیدارت کنم آخه داشتی بالشت رو میخوردی...

 

*****************

 

سلام

 

واقعا ببخشید این موقع شب اس دادم

 

می خواستم ببینم تو میدونی رییس بانک بین المللی چقدر پول داره؟؟

 

*****************

 

ای بابا هرشب من باید با اس ام اس بیدارت کنم؟

 

خوب خودت مثل بچه آدم پاشو دیگه

 

*****************

 

میخواستم ببینم شب ها که میخوابی،گوشیتو خاموش می کنی

 

که سرکارت نزارن؟

 

*****************

 

سلام تا یک ربع دیگه میاییم خونتون

 

(ستاد ایجاد رعب و وحشت)

 

*****************

 

یه سوال:اگه نصف شب اس ام اس سرکاری بدم

 

بیدارت کنم چی کار می کنی؟

 

*****************

 

خواستم ازت تشکر کنم و بگم به تو افتخار می کنم.

 

چون تو تنها کسی هستی که هیچ وقت منو از سرکار گذاشتنت

 

نا امید نمی کنی.

 

*****************

 

با سلام اینجا تهران است.ساعت 3 بامداد

 

صدای مردم آزار

 

*****************

 

ببخشید این موقع شب مزاحم شدم

 

یه سوال داشتم اینی که میگن "بگیر بخواب"

 

چیو باید بگیریم بخوابیم

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

بیخیال نخواستم بگیر بخواب

 

*****************

 

ببخشید مزاحمت شدم میخواستم بگم شبا که ما میخوابیم

 

آقا پلیسه بداره!!

 

*****************

 

شرکت ال جی شما را به ادمه خوابتان

 

دعوت می کند..!!

 

*****************

 

می خواستم یه چیز مهم رو بهت بگم

 

پاهات از زیر لحاف اومده بیرون. یه وقت سرما نخوری

 

*****************

 

ببین یکی می خواست از خواب بیدارت کنه

 

من نذاشتم کار خوبی کردم؟

 

*****************

 

این اس ام اس فقط جهت بیدار کردن شما از خواب می باشد!

 

لطفا پس از خواندن آن لبخند زده و سعی کنید دوباره بخوابید.

 

*****************

 

سلام نماز یادت نره 3 ساعت دیگه باید پاشی.

 

*****************

 

مشترک گرامی

 

آیا می دانید پیام کوتاه در نیمه شب

 

نیم بها محاسبه می گردد؟

 

*****************

 

ساعت 2 امشب قراره عقب مونده ها شفا بگیرن

 

اس ام اس زدم بگم جا نمونی.

 

*****************

 

خوابی؟می خواستم sms بدم.

 

باشه بعدا مزاحم میشم...

 

*****************

 

خواستم حالتو بگیرم وگرنه من که با تو کاری نداشتم.

 

*****************

 

باز هم ضایع شدم!گوشیت سایلنت بود!

 

*****************

 

پاشو سرت از رو متکا افتاده پایین.


نظرات شما عزیزان:

morteza
ساعت13:01---2 مهر 1393
سلام وب زیبایی داری ولی عکسم بزاری بد نیست خوشگل تر میشه

missnarges
ساعت13:04---1 مهر 1393

به گالری منم بیا


♥MƠƦƔƛƦƖƊ♥
ساعت17:42---31 شهريور 1393


♥MƠƦƔƛƦƖƊ♥
ساعت17:38---31 شهريور 1393
مرسی کلی خندیدیم

♥MƠƦƔƛƦƖƊ♥
ساعت17:36---31 شهريور 1393
وب خوبی داری اجی
ایول دمت گرم
موفق باشی گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 29 شهريور 1393برچسب:, | 14:13 | نویسنده : فاطمه |